Τα τραγούδια μου...  

Αναρτήθηκε από: Ηλεκτρική Κομπανία
Κατηγορία: ,

Μερικά από τα λαϊκο-ρεμπέτικα πού έγραψα κατά περιόδους. Είναι μόνο η μουσική τους, χωρίς φωνή και λόγια. Έχουν δημιουργηθεί στο PC με κάρτα ήχου, κατάλληλο λογισμικό και virtual όργανα, ελπίζω κάποια στιγμή να προσθέσω την φωνή με τα λόγια που αναφέρονται πιο κάτω στο κάθε τραγούδι.
Ελπίζω να σας αρέσουν και να τα χαρείτε...

ΑΛΑΝΙ (Μάνθος Χουβαρδάς/Σταύρος Γιαδίνης)









Βράδιασε στη Σαλλονίκη
πάνω απ’ την Καλαμαριά
σα να ‘ναι ερωτευμένο αλάνι.
Το φεγγάρι έχει νταλκάδες
σκύβει και βαριά, βαριά
επάνω κάτω βόλτες κάνει.

Κι εγώ σε ψάχνω σε ζητώ
στα στέκια τους γνωστούς ρωτάω.
Μεθώ απ’ του Μάη τα’ άρωμα
όσο ποτέ το βράδυ αυτό
θέλει η ψυχή ζευγάρωμα.


Μια ξεκούρδιστη λατέρνα
το γαρύφαλλο στ’ αφτί
παίζει στημένη στη γωνία.
Του καιρού απομεινάρι
σα να το ‘σκασε κι αυτή
μέσα από ελληνική ταινία.

Κι εγώ σε ψάχνω σε ζητώ…
_______________________________________

ΤΟ ΦΛΙΤΖΑΝΙ (Μάνθος Χουβαρδάς/Σταύρος Γιαδίνης)









Στο φλιτζάνι σου που πίνω
τον καφέ μου όταν ξυπνώ
μια γουλιά για σένα αφήνω
να την πιεις σα να ‘σαι εδώ.

Πόσα αλλάξανε από τότε
άραγε πως τα περνάς;
να μου γράφεις πότε, πότε
και να μου τηλεφωνάς.


Και τ’ απόγευμα που αράζω
σα σχολάω απ’ τη δουλειά
στο πικ – απ το δίσκο βάζω
που ακούγαμε παλιά

Πόσα αλλάξανε από τότε…

Χθες το βράδυ πήγα βόλτα
σ’ ένα μπαρ για ένα ποτό
κουβεντιάζαμε για σένα
ώρες μ’ έναν αδελφό

Πόσα αλλάξανε από τότε…

Πες και πες και κέρνα, κέρνα
άδειασε το μαγαζί
τελευταίοι μείναμε όπως
τότε που ‘μασταν μαζί.

Πόσα αλλάξανε από τότε…
_______________________________________

ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ (Μάνθος Χουβαρδάς/Σωτήρης Νικολαΐδης)









Σαν τον κλέφτη μες στη νύχτα έρχεσαι
του κορμιού μα κλέψεις τα φιλιά, κι ούτε μιλιά.
Δεν θυμώνω και δεν κλαίω μάτια μου
με ζαλίζει αυτή σου η αποκοτιά

Κι αν μαζεύω τα κομμάτια μου
όταν φεύγεις το πρωί
σου τα’ ορκίζομαι στα μάτια μου
είναι για να ξαναρθείς.


Δε ξεχνάω το σώμα π’ αγαπήθηκε
πόσες μου ‘δωσες αναπνοές, κι αγκαλιές.
Κι η ψυχή ρωτάει που αγαπήθηκε
ποιες την κρύψαν πάλι μουσικές.

Κι αν μαζεύω τα κομμάτια μου…
_______________________________________

ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ (Μάνθος Χουβαρδάς)








_______________________________________

copyright © by Manthos Houvardas

This entry was posted on Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008 at Τρίτη, Σεπτεμβρίου 23, 2008 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου